Norite įsigyti prekę ar nerandate pageidaujamos prekės?
Susisiekite su mumis tel.: +370 630 87074 arba rašykite el. paštu: karolis.pajuriov@gmail.com
Pirkimo informacija
Prekių savybės ir kainos
Elektroninėje parduotuvėje pateikiamos Prekių nuotraukos yra informacinio – iliustracinio pobūdžio. Prekės spalvos, išvaizda ir techninės charakteristikos gali šiek tiek skirtis nuo svetainėje pateikiamos informacijos. Tikroji prekių išvaizda gali skirtis dėl Pirkėjo įrenginio, naudojamo užsakymo pateikimui, ekrano rezoliucijos ar spalvų iškraipymo.
Visus su prekėmis susijusius klausimus galite mums užduoti telefonu +37063087074 arba el. paštu karolis.pajuriov@gmail.com
Prekių kainos Elektroninėje parduotuvėje gali skirtis nuo prekių kainų Pardavėjo fizinėje parduotuvėje.
Mokėjimo būdai
- Grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortelėmis mūsų parduotuvėje.
- Grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu. (Klaipėdoje)
Patogus būdas atsiskaityti kai nelaikote pinigų banko sąskaitoje. Kurjeris perduos Jums užsakytas prekes ir paims užsakyme nurodytą pinigų sumą. Tam, kad išvengti nesusipratimų ir nepatogumų siūlome iš anksto pasiruošti tikslią pinigų sumą, taip sutaupysite laiko ir sau ir kurjeriui. Paslauga mokama.
Bankiniu pavedimu
Pasirinkę šį mokėjimo būdą – pinigus perveskite į UAB „Pajūrio verslas“ banko sąskaitą. Suderinus užsakymą Jūsų nurodytu paštu atsiųsime išansktinio apmokėjimo sąskaitą.
UAB „Pajūrio verslas“ rekvizitai:
Įm.k 141698339
PVM LT416983314
Taikos pr. 81, Klaipėda
A/s LT 744010042301101241
AB Luminor bankas
SWIFT kodas: AGBLLT2X
Tel. +370 630 87074
Pirkimas išsimokėtinai
Mes bendradarbiaujame su šiomis lizingo kompanijomis:
- SB lizingas
- Mokilizingas
- General financing
Norint įsigyti prekes išsimokėtinai turite atvykti į mūsų parduotuvę „BROLLY“ Taikos pr. 81, Klaipėda.
Garantija
Visos prekės parduodamos pajurioverslas.lt parduotuvėje yra naujos. Įsigytoms prekėms yra taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir sąlygos. Prekėms yra taikomas Lietuvos Respublikos nustatytas 24 mėn. garantinis laikotarpis, tam tikroms prekių grupėms gamintojai gali nustatyti kitokius (trumpesnius arba ilgesnius) garantinius terminus. Tokiais atvejais yra taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
Juridiniams asmenims dažniausiai taikomas 12 mėn. garantinis laikotarpis.
Rekomenduojame įsigyti pratęsto garantinio aptarnavimo sertifiktą. Pratęsta garantinio aptarnavimo paslauga užtikrina kokybišką gaminių aptarnavimą, pasibaigus gamintojo garantijai.
Gedimo atveju kreipkitės į gamintojo oficialiame puslapyje nurodytus serviso centrus ir turėkite prekių įsigijimo dokumentą. Arba rašykite mums karolis.pajuriov@gmail.com visada padėsime išspręsti iškilusią problemą.
Prekių grąžinimas
Kokybiškų prekių keitimą reglamantuoja LR Civilinio kodekso 363 straipsnis ir Mažmeninės prekybos taisyklės reglamentuoja netinkamos kokybės prekių ir paslaugų keitimą ir grąžinimą.
Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, mes ar Mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui.
Prekes grąžinate Jūs savo transportu, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl netinkamos prekės kokybės.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai mes neturime analogiškos prekės, mes grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus.